19 Kasım 2009 Perşembe

Kaos

Bugün frekansını hatırlamadığım bir radyo yayınında sevginin; dili, dini, rengi olmaz diyordu fondan gelen bir ses.
Gayri ihtiyari ekledim..
- belkide cinsiyeti!

sevmenin cinsiyeti olur mu?
Kadın erkeğe, erkek kadına mı aşk duyar?
evet bırakta kendi açımdan bakayım.
ben sıradan ibneler gibi aklı fikri seks olan biri değilim ki...
ben sevdiğime sadece sarılıp uyumak için şimdi, hemen şimdi canımı verebilirim.
Evet erkeğim ve bir erkeği seviyorum gizliden...
hiçbir zaman bilmeyecek. günah mı işledim nazarında?
sen erkek olarak bir kadını çok sevsen. Çok ama. Aklına geldiğinde gereksiz kalbin sızlasa..Aşkla.
En saçma isteklerini bile yüzü gülsün diye yapsan..
böyle seviyorum işte.
kolunu boynuma doladığında, bilmesede dünyanın en mutlu insanı olduğumu.. kaybetme korkusuyla hergece ağladığımı bilmesede.. günahsız seviyorum ben.
kadın ya da erkek ne farkeder?
yaşamayı hak etmiyor olsam, hergün yüzlerce insan gibi trajik bir biçimde ölürdüm.
aşağılayın beni. herkese söyleyin. erkeği seviyormuş deyin. ibne deyin. gay deyin. Gött veren deyin.
öldürüp paramparça edin cesedimi. ama kalbimi almayın.

1 yorum:

  1. hep derler dili, dini, rengi olmaz diye...ama farklı bir dinden olduğunu söylediğinde hemen bahaneler bulmaya başlarlar sana...

    emin ol hiçbirimiz ölmeyi hak etmiyoruz...

    aykun

    YanıtlaSil